0
  • An empty cart

    You have no item in your shopping cart

Enter your keyword

Σεμινάριο «Service Excellence»

Σεμινάριο «Service Excellence»

Σεμινάριο, με θέμα «Service Excellence» πραγματοποίησε στις εγκαταστάσεις του, το ΙΙΕΚ ΟΡΙΖΩΝ το Σάββατο 04 Νοεμβρίου 2017, για τους σπουδαστές του, αλλά και για τους απόφοιτους της ειδικότητας «Τεχνικός Τουριστικών Μονάδων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας».

Εισηγήτρια του σεμιναρίου, ήταν η κα Καβαλάρη Καλλιόπη-ΗR Training Manager COSTA NAVARINO, η οποία στην παρουσίασή της ανέλυσε τα παρακάτω:

  • Πως συνδεόμαστε με τους πελάτες- επισκέπτες
  • Γλώσσα του σώματος
  • Ανθρώπινες αλήθειες
  • Υποσχέσεις που οφείλουμε να δώσουμε υπηρετώντας τον τουριστικό κλάδο
  • Βασικοί κανόνες εμφάνισης των εργαζομένων στα ξενοδοχεία